Kulturelle Bildung als kontingente Form der Tradierung? : Zur Bedeutung der Tradierung von Kultur in ländlichen Räumen
Faculty/Professorship: | Adult and Further Education ; Foundations in Education ; Cultural Geography ; European Ethnology |
Author(s): | Franz, Julia ![]() ![]() ![]() ![]() |
Title of the compilation: | Forschung zu kultureller Bildung in ländlichen Räumen : Methoden, Theorien und erste Befunde |
Editors: | Kolleck, Nina; Büdel, Martin; Nolting, Jenny |
Publisher Information: | Weinheim : Beltz Juventa |
Year of publication: | 2022 |
Pages: | 23-40 |
ISBN: | 978-3-7799-5847-5 978-3-7799-6522-0 |
Language(s): | German |
Peer Reviewed: | Nein |
International Distribution: | Nein |
Type: | Contribution to an Articlecollection |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/53122 |
Release Date: | 4. February 2022 |
Project: | Tradierung - Vergewisserung - Doing ldentity. Eine empirische Analyse kultureller Bildungs- und Handlungspraxen in peripheren Räumen (TraVI) |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg