Unterrichtskonflikte?! : Wertschätzende Kommunikation als kommunikativer Lösungsansatz
Faculty/Professorship: | Didactics of Politics and Society |
Author(s): | Dormann, Markus |
Publisher Information: | Bamberg : Otto-Friedrich-Universität |
Year of publication: | 2020 |
Pages: | 13 |
Source/Other editions: | Sprache und kulturelle Bildung : Perspektiven für eine reflexive Lehrerinnen- und Lehrerbildung und einen heterogenitätssensiblen Unterricht / herausgegeben von Katharina Beuter, Adrianna Hlukhovych, Benjamin Bauer, Konstantin Lindner und Sabine Vogt. - (Forum Lehrerinnen- und Lehrerbildung ; Band 9). - Bamberg : University of Bamberg Press, 2019, Seite 246-258 |
Year of first publication: | 2019 |
Language(s): | German |
DOI: | 10.20378/irb-47083 |
Licence: | Creative Commons - CC BY - Attribution 4.0 International |
URL: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/46841 |
URN: | urn:nbn:de:bvb:473-irb-470832 |
Type: | Contribution to an Articlecollection |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/47083 |
Release Date: | 23. January 2020 |
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
fisba47083.pdf | 567.47 kB | View/Open |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg