Unterrichtskonflikte?! : Wertschätzende Kommunikation als kommunikativer Lösungsansatz





Faculty/Professorship: Didactics of Politics and Society 
Author(s): Dormann, Markus
Publisher Information: Bamberg : Otto-Friedrich-Universität
Year of publication: 2020
Pages: 13
Source/Other editions: Sprache und kulturelle Bildung : Perspektiven für eine reflexive Lehrerinnen- und Lehrerbildung und einen heterogenitätssensiblen Unterricht / herausgegeben von Katharina Beuter, Adrianna Hlukhovych, Benjamin Bauer, Konstantin Lindner und Sabine Vogt. - (Forum Lehrerinnen- und Lehrerbildung ; Band 9). - Bamberg : University of Bamberg Press, 2019, Seite 246-258
Year of first publication: 2019
Language(s): German
DOI: 10.20378/irb-47083
Licence: Creative Commons - CC BY - Attribution 4.0 International 
URL: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/46841
URN: urn:nbn:de:bvb:473-irb-470832
Type: Contribution to an Articlecollection
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/47083
Release Date: 23. January 2020

File SizeFormat  
fisba47083.pdf567.47 kBPDFView/Open