The roles of receptive and productive language in children’s socioemotional development
Faculty/Professorship: | Developmental Psychology |
Author(s): | Rose, Elisabeth; Weinert, Sabine ![]() |
Title of the Journal: | Social Development |
ISSN: | 1467-9507 |
Publisher Information: | Oxford : Wiley-Blackwell |
Year of publication: | 2018 |
Volume: | 27 |
Issue: | 4 |
Pages: | 777-792 |
Language(s): | English |
DOI: | 10.1111/sode.12317 |
Peer Reviewed: | Ja |
International Distribution: | Ja |
Type: | Article |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/44652 |
Year of publication: | 30. October 2018 |
Project: | Langfristige Bedeutung früher Entwicklungen und Bildungserfahrungen in Kindergarten und Familie für den Bildungs- und Lebenserfolg junger Erwachsener im Alter von 18 Jahren (BiKSplus_3-18) Langfristige bereichsspezifische und globale Effekte frühkindlicher Entwicklungen und Bildungserfahrungen: Eine interdisziplinäre Längsschnittstudie (Teilprojekt; BiKSplus) |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg