Long-term relations between children’s language, the home literacy environment, and socioemotional development from ages 3 to 8
Faculty/Professorship: | Developmental Psychology |
Author(s): | Rose, Elisabeth; Lehrl, Simone ![]() ![]() |
Title of the Journal: | Early Education and Development |
ISSN: | 1040-9289 |
Publisher Information: | Philadelphia, Pa. : Routledge, Taylor & Francis |
Year of publication: | 2018 |
Volume: | 29 |
Issue: | 3 |
Pages: | 342-356 |
Language(s): | English |
DOI: | 10.1080/10409289.2017.1409096 |
Peer Reviewed: | Ja |
International Distribution: | Ja |
Type: | Article |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/44504 |
Year of publication: | 20. September 2018 |
Project: | Langfristige Bedeutung früher Entwicklungen und Bildungserfahrungen in Kindergarten und Familie für den Bildungs- und Lebenserfolg junger Erwachsener im Alter von 18 Jahren (BiKSplus_3-18) Langfristige bereichsspezifische und globale Effekte frühkindlicher Entwicklungen und Bildungserfahrungen: Eine interdisziplinäre Längsschnittstudie (Teilprojekt; BiKSplus) |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg