Options
„Malen aktiviert die Schüler:innen mehr.“ : Einschätzung des kognitiven Aktivierungspotenzials von Rechtschreibaufgaben durch (angehende) Grundschullehrkräfte und Forschende im Vergleich
Widmer, Anna-Katharina; Hess, Miriam (2025): „Malen aktiviert die Schüler:innen mehr.“ : Einschätzung des kognitiven Aktivierungspotenzials von Rechtschreibaufgaben durch (angehende) Grundschullehrkräfte und Forschende im Vergleich, in: Zeitschrift für Grundschulforschung : ZfG = Journal for primary education research, Wiesbaden: Springer VS, Nr. Online First, doi: 10.1007/s42278-025-00232-w.
Faculty/Chair:
Author:
Alternative Title:
“Drawing activates students more.” : Assessment of the cognitive activation potential of spelling tasks by (future) primary school teachers and researchers in contrast
Title of the Journal:
Zeitschrift für Grundschulforschung : ZfG = Journal for primary education research
ISSN:
2523-3181
1865-3553
Publisher Information:
Year of publication:
2025
Issue:
Online First
Pages:
Language:
German
Peer Reviewed:
Yes:
Open Access Journal:
Yes:
Type:
Article
Activation date:
April 24, 2025
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/107723