Professionskontexte : Religionslehrerinnen und -lehrer als Initiierende ethischer Lern- und Bildungsprozesse
Faculty/Professorship: | Religious Education |
Author(s): | Lindner, Konstantin ![]() |
Publisher Information: | Bamberg : Otto-Friedrich-Universität |
Year of publication: | 2023 |
Pages: | 258-266 |
Source/Other editions: | Handbuch ethische Bildung / Zimmermann, Mirjam, Lindner, Konstantin (Hg). - Tübingen : Mohr Siebeck, 2021. S. 258-266. - ISBN: 978-3-8252-5604-3 |
Year of first publication: | 2021 |
Language(s): | German |
Licence: | German Act on Copyright |
URN: | urn:nbn:de:bvb:473-irb-584831 |
Abstract: | - |
GND Keywords: | Religionslehrer; Schulbildung; Ethik |
Keywords: | Religionsunterricht, Bildungsprozesse |
DDC Classification: | 370 Education |
RVK Classification: | BU 5500 |
Type: | Contribution to an Articlecollection |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/58483 |
Release Date: | 30. March 2023 |
Project: | KulturPLUS: Kulturbezogene Lehrerinnen- und Lehrerbildung (WegE: Wegweisende Lehrerbildung) |
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
fisba58483.pdf | 1.13 MB | View/Open |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg