Diagnostische und didaktische Kompetenz von Lehrkräften zur Förderung der Text-/Bild-Integrationsfähigkeit bei Schülerinnen und Schülern der Sekundarstufe I (DIKOL)






Author(s): Christophel, Eva; Baadte, Christiane; Heyne, Nora  ; Schnotz, Wolfgang
Alternative Title: [Diagnostic and didactic competence of teachers for the promotion of text/image integration skills in lower secondary school students]
Title of the compilation: Entwicklung von Professionalität pädagogischen Personals. Interdisziplinäre Betrachtungen, Befunde und Perspektiven
Editors: Cornelia Gräsel; Kati Trempler
Publisher Information: Springer Online
Year of publication: 2016
Pages: 263–281
ISBN: 978-3-658-07273-5
978-3-658-07274-2
Language(s): German
DOI: 10.1007/978-3-658-07274-2_14
Peer Reviewed: Ja
Type: Contribution to an Articlecollection
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/57577
Release Date: 10. January 2023