Der Einfluß von Beispielähnlichkeit auf induktive Lernprozesse beim rekursiven Programmieren
Faculty/Professorship: | Cognitive Systems |
Author(s): | Schmid, Ute ![]() |
Conference: | 39. Kongreß der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, 25.-29. September 1994, Hamburg |
Publisher Information: | Bamberg : Otto-Friedrich-Universität |
Year of publication: | 2022 |
Pages: | 625 |
Source/Other editions: | 39. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie, 25. - 29. September 1994 in Hamburg / Pawlik, Kurt (Hg). - Hamburg : Psychologisches Inst. I der Univ., 1994. S. 625 |
Year of first publication: | 1994 |
Language(s): | German |
Remark: | Retrodigitalisat |
DOI: | 10.20378/irb-56130 |
Licence: | German Act on Copyright |
URN: | urn:nbn:de:bvb:473-irb-561307 |
Abstract: | . |
GND Keywords: | Beispiel; Lernen; Rekursives Programmschema |
Keywords: | - |
DDC Classification: | 004 Computer science |
RVK Classification: | SR 910 |
Type: | Conferenceobject |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/56130 |
Release Date: | 9. November 2022 |
File | Size | Format | |
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fisba56130.pdf | 187.32 kB | View/Open |

originated at the
University of Bamberg
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