Options
Age as “master status”—how girls and boys negotiate more “adulthood” in different societies
Bühler-Niederberger, Doris; Türkyilmaz, Aytüre (2022): Age as “master status”—how girls and boys negotiate more “adulthood” in different societies, in: Raphael Bak, Claudia Machold, Raphael Bak, u. a. (Hrsg.), Kindheit und Kindheitsforschung intersektional denken, Theoretische, empirische und praktische Zugänge im Kontext von Bildung und Erziehung, S. 187–200, doi: 10.1007/978-3-658-36760-2_12.
Title of the compilation:
Kindheit und Kindheitsforschung intersektional denken, Theoretische, empirische und praktische Zugänge im Kontext von Bildung und Erziehung
Editors:
Bak, Raphael
Machold, Claudia
Year of publication:
2022
Pages:
ISBN:
978-3-658-36760-2
978-3-658-36759-6
Language:
German
Type:
Contribution to an Articlecollection
Activation date:
September 26, 2022
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/55713