Religionsunterricht im Wandel : Profilierung der Lernorte als Reaktion auf religiös-weltanschauliche Pluralität




Faculty/Professorship: Religious Education  
Author(s): Lorenzen, Stefanie
Publisher Information: Bamberg : Otto-Friedrich-Universität
Year of publication: 2022
Pages: 303-314
Source/Other editions: Religionsunterricht im Plausibilisierungsstress : interdisziplinäre Perspektiven auf aktuelle Entwicklungen und Herausforderungen / Ulrike Witten, Michael Domsgen(Hg.).- Bielefeld : transcript, 2022, S. 303-314 - ISBN: 978-3-8376-5780-7
is version of: 10.14361/9783839457801
Year of first publication: 2022
Language(s): German
Licence: Creative Commons - CC BY-NC-ND - Attribution - NonCommercial - NoDerivatives 4.0 International 
URN: urn:nbn:de:bvb:473-irb-555967
Abstract: 
Nicht verfügbar
Not available
GND Keywords: Schweiz; Religionsunterricht
Keywords: Religionsunterricht, Schweiz, Lernorte, Profilierung, Deutschland, Religionspädagogik
DDC Classification: 370 Education  
RVK Classification: BU 1710     BU 1820   
Type: Contribution to an Articlecollection
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/55596
Release Date: 22. September 2022

File SizeFormat  
fisba55596.pdf210.81 kBPDFView/Open