Beteiligung von Grundschulkindern im Kunstunterricht des zweiten Schuljahres : Zur Bedeutung von individuellen Voraussetzungen und den drei Basisdimensionen der Unterrichtsqualität für die Quantität und Qualität der Beiträge von Lernenden
Faculty/Professorship: | Primary Education |
Author(s): | Hess, Miriam ![]() |
Alternative Title: | Student participation in art lessons in the second grade of elementary school : on the importance of individual student characteristics and the three basic dimensions of teaching quality for the quantity and quality of student contributions |
Title of the Journal: | Unterrichtswissenschaft : Zeitschrift für Lernforschung |
ISSN: | 0340-4099, 2520-873X |
Publisher Information: | Wiesbaden : Springer VS |
Year of publication: | 2022 |
Volume: | 50 |
Pages: | 50 |
Language(s): | German |
DOI: | 10.1007/s42010-022-00148-9 |
Peer Reviewed: | Ja |
International Distribution: | Nein |
Open Access Journal: | Ja |
Type: | Article |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/54035 |
Release Date: | 17. May 2022 |
Project: | Gestaltung und Qualität von Kunstunterricht |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg