Aufgabenstellungen und ihre Bedeutung für die Textqualität von Schülerinnen und Schülern im Anfangsunterricht
Faculty/Professorship: | Primary Education |
Author(s): | Kürzinger, Anja; Pohlmann-Rother, Sanna; Hess, Miriam ![]() |
Alternative Title: | Task settings and their significance for student’s text quality in elementary instruction |
Title of the Journal: | Unterrichtswissenschaft : Zeitschrift für Lernforschung |
ISSN: | 0340-4099 |
Publisher Information: | Wiesbaden : Springer VS |
Year of publication: | 2018 |
Volume: | 46 |
Issue: | 3 |
Pages: | 327-343 |
Language(s): | German |
DOI: | 10.1007/s42010-018-0016-x |
Peer Reviewed: | Ja |
Type: | Article |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/50575 |
Release Date: | 27. July 2021 |
Project: | Persönlichkeits- und Lernentwicklung von Grundschulkindern |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg