Options
Retourenmanagement als Erfolgsfaktor des Handels
Asdecker, Björn; Karl, David; Sucky, Eric (2021): Retourenmanagement als Erfolgsfaktor des Handels, in: Daniel Schallmo, Andreas Rusnjak, Johanna Anzengruber, u. a. (Hrsg.), Digitale Transformation von Geschäftsmodellen : Grundlagen, Instrumente und Best Practices, 2. Auflage Wiesbaden: Springer, S. 605–622, doi: 10.1007/978-3-658-31980-9_25.
Faculty/Chair:
Author:
Title of the compilation:
Digitale Transformation von Geschäftsmodellen : Grundlagen, Instrumente und Best Practices
Publisher Information:
Year of publication:
2021
Pages:
Edition:
2
ISBN:
978-3-658-31980-9
Language:
German
Peer Reviewed:
Yes:
Type:
Contribution to an Articlecollection
Activation date:
June 9, 2021
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/49976