Guter Unterricht in der zweiten Phase der Lehramtsausbildung : eine qualitativ-rekonstruktive Studie zum impliziten Unterrichts- und Professionsverständnis von Seminarleitenden
Faculty/Professorship: | Fakultät Humanwissenschaften: Abschlussarbeiten ; Foundations in Education |
Faculty/Professorship: | Didactics of Primary Schools |
Author(s): | Wiernik, Alexander |
Publisher Information: | Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt |
Year of publication: | 2020 |
Pages: | 167 |
ISBN: | 978-3-7815-2400-2 |
Series ; Volume: | Klinkhardt forschung |
Supervisor(s): | Scheunpflug, Annette ; Franz, Ute ![]() |
Language(s): | German |
Remark: | Dissertation, Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2020 |
Type: | Doctoralthesis |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/48662 |
Release Date: | 7. September 2020 |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg