Machbarkeitsstudien an Förderschulen mit dem Schwerpunkt Lernen im Rahmen des Nationalen Bildungspanels (2010 bis 2013) : Ergebnisse und Resümee






Faculty/Professorship: Leibniz Institute for Educational Trajectories (LIfBi) ; Developmental Psychology  ; Longitudinal Educational Research  ; Psychological Methods of Educational Research  
Author(s): Nusser, Lena ; Weinert, Sabine  ; Artelt, Cordula  ; Carstensen, Claus H.
Title of the compilation: Schüler*innen mit sonderpädagogischem Förderbedarf in Schulleistungserhebungen : Einblicke und Entwicklungen
Editors: Gresch, Cornelia; Kuhl, Poldi; Grosche, Michael; Sälzer, Christine; Stanat, Petra
Publisher Information: Wiesbaden : Springer Fachmedien
Year of publication: 2020
Pages: 147-175
ISBN: 978-3-658-27608-9
Language(s): German
DOI: 10.1007/978-3-658-27608-9
Document Type: Contribution to an Articlecollection
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/47855
Release Date: 3. June 2020