Predicting reading literacy in primary school : The contribution of various language indicators in preschool





Professorship/Faculty: Developmental Psychology  
Author(s): Ebert, Susanne; Weinert, Sabine  
Publisher Information: Bamberg : opus
Year of publication: 2018
Pages: 57
Source/Other editions: Ursprünglich in: The development of reading literacy from early childhood to adolescence : empirical findings from the Bamberg BiKS longitudinal studies / ed. by Maximilian Pfost, Cordula Artelt, and Sabine Weinert. - Bamberg, 2013. - (Schriften aus der Fakultät Humanwissenschaften der Otto-Friedrich-Universität Bamberg ; 14), Seite 93-149
Year of first publication: 2013
Language(s): English
DOI: 10.20378/irbo-51696
Licence: German Act on Copyright 
URL: https://opus4.kobv.de/opus4-bamberg/frontdoor/i...
URN: urn:nbn:de:bvb:473-opus4-516964
Document Type: Contribution to an Articlecollection
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/43596
Year of publication: 18. April 2018
Project: Langfristige bereichsspezifische und globale Effekte frühkindlicher Entwicklungen und Bildungserfahrungen: Eine interdisziplinäre Längsschnittstudie
Entwicklungsbeziehungen zwischen kognitiv-sprachlichem Kompetenzerwerb, Selbststeuerung und Merkmalen der Erwachsenen-Kind-Interaktion (Teilprojekt 3)

File SizeFormat  
Ebert_Weinert_Preschool_A3a.pdf433.32 kBPDFView/Open