Options
Retourenmanagement als Erfolgsfaktor des Handels
Asdecker, Björn; Karl, David; Sucky, Eric (2017): Retourenmanagement als Erfolgsfaktor des Handels, in: Daniel Schallmo, Andreas Rusnjak, Johanna Anzengruber, u. a. (Hrsg.), Digitale Transformation von Geschäftsmodellen : Grundlagen, Instrumente und Best Practices, 1. Auflage Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, S. 595–612, doi: 10.1007/978-3-658-12388-8_25.
Faculty/Chair:
Author:
Title of the compilation:
Digitale Transformation von Geschäftsmodellen : Grundlagen, Instrumente und Best Practices
Publisher Information:
Year of publication:
2017
Pages:
Edition:
1
ISBN:
978-3-658-12388-8
Series ; Volume:
Schwerpunkt: Business Model Innovation
Language:
German
Type:
Contribution to an Articlecollection
Activation date:
December 20, 2016
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/41453