Employer Branding und Personalmarketing : Ausgewählte Ergebnisse der Recruiting Trends 2016 und der Bewerbungspraxis 2016



Faculty/Professorship: Information Systems and Services  
Author(s): Weitzel, Tim  ; Laumer, Sven ; Maier, Christian  ; Oehlhorn, Caroline  ; Wirth, Jakob; Weinert, Christoph  ; Eckhardt, Andreas
Corporate Body: Otto-Friedrich-Universität Bamberg, Centre of Human Resources Information Systems (CHRIS)
Monster Worldwide Deutschland GmbH
Publisher Information: Bamberg : opus
Year of publication: 2016
Pages: 20
Language(s): German
Licence: German Act on Copyright 
URN: urn:nbn:de:bvb:473-opus4-468492
Abstract: 
Der Themenschwerpunkt „Employer Branding und Personalmarketing“ analysiert die Ergebnisse u.a. auf die Bereiche Fachkräftemangel, Personalmarketing sowie Maßnahmen zur Mitarbeiterbindung.
Type: Workingpaper
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/40548
Year of publication: 17. January 2017