Options
Workload, time-on-task, and learning outcome in online learning for beginning students
Egloffstein, Marc; Binöder, Florian; Frötschl, Clemens; u. a. (2015): Workload, time-on-task, and learning outcome in online learning for beginning students, in: Zeitschrift für Hochschulentwicklung : ZFHE ; Beiträge zu Studium, Wissenschaft und Beruf, Wien: ÖGHD, Nr. 10 (2015), 4, S. 209–231.
Faculty/Chair:
Professur für Wirtschaftspädagogik (Goller)
Title of the Journal:
Zeitschrift für Hochschulentwicklung : ZFHE ; Beiträge zu Studium, Wissenschaft und Beruf
ISSN:
2219-6994
Publisher Information:
Year of publication:
2015
Issue:
10 (2015), 4
Pages:
Language:
English
Peer Reviewed:
Yes:
International Distribution:
Yes:
Open Access Journal:
Yes:
Type:
Article
Activation date:
January 7, 2016
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/40056