Effekte von Interventionsmaßnahmen zur Abfederung des Übergangs von der Grundschule in die Sekundarstufe
Faculty/Professorship: | Foundations in Education |
Author(s): | Scheunpflug, Annette ; Zeinz, Horst; Dresel, Markus; Berner, Valérie |
Title of the compilation: | Grundlegende Bildung ohne Brüche |
Publisher Information: | Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften |
Year of publication: | 2012 |
Pages: | 231-234 |
ISBN: | 978-3-531-94131-8 978-3-531-18108-0 |
Series ; Volume: | Jahrbuch Grundschulforschung ; 15 |
Language(s): | German |
Remark: | Online-Ressource |
DOI: | 10.1007/978-3-531-94131-8_43 |
URL: | http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-... |
Type: | Contribution to an Articlecollection |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/2136 |
Year of publication: | 30. September 2013 |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg