Editorial





Professorship/Faculty: Empirical Educational Research ; Developmental Psychology  
Author(s): Pfost, Maximilian ; Artelt, Cordula  ; Weinert, Sabine  
Title of the compilation: The Development of Reading Literacy from Early Childhood to Adolescence : Empirical Findings from the Bamberg BiKS Longitudinal Studies
Editors: Pfost, Maximilian ; Artelt, Cordula  ; Weinert, Sabine  
Corporate Body: Bamberger Forschergruppe BiKS
Publisher Information: Bamberg : University of Bamberg Press
Year of publication: 2013
Pages: 7-14
ISBN: 978-3-86309-164-4
978-3-86309-165-1
Series ; Volume: Schriften aus der Fakultät Humanwissenschaften der Otto-Friedrich-Universität Bamberg
Language(s): English
URL: http://opus4.kobv.de/opus4-bamberg/frontdoor/in...
Document Type: Contribution to an Articlecollection
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/1899
Year of publication: 5. August 2013
Project: Langfristige bereichsspezifische und globale Effekte frühkindlicher Entwicklungen und Bildungserfahrungen: Eine interdisziplinäre Längsschnittstudie
Bildungsprozesse, Kompetenzentwicklung und Selektionsentscheidungen im Vorschul- und Schulalter (BiKS)