Implizites Lernen bei Kindern mit entwicklungsbedingter Lese-Rechtschreib-Schwäche





Faculty/Professorship: Experimental Psychology: Cognition and Emotion  
Author(s): Förster, Simoon ; Rüsseler, Jascha  
Editors: Bröder, Arndt; Erdfelder, Edgar; Hilbig, Benjamin E.; Meiser, Thorsten; Pohl, Rüdiger F.; Stahlberg, Dagmar
Title of the compilation: Abstracts of the 54. Tagung Experimentell Arbeitender Psychologen : TeaP 2012 ; 1st to 4th April 2012 in Mannheim
Corporate Body: Tagung Experimentell Arbeitender Psychologen <54, 2012, Mannheim> Universität Mannheim
Publisher Information: Lengerich : Pabst Science Publ.
Year of publication: 2012
Pages: 273
ISBN: 978-3-89967-791-1
Language(s): German
Type: Conferenceobject
URI: https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/1893
Year of publication: 4. November 2013