Die offene Methode der Koordinierung als Prozess von Lernanreizen - Zu Theorie und Praxis der europäischen Inklusionsstrategie
Faculty/Professorship: | Sociological Theory |
Author(s): | Bernhard, Stefan |
Publisher Information: | Bamberg : Bamberg Center for European Studies (BACES) |
Year of publication: | 2005 |
Pages: | 29 |
Series ; Volume: | BACES Discussion Paper ; 8 |
Language(s): | German |
Remark: | Veröff. im Internet: Bamberg Center for EuropeanStudies (BACES), Otto-Friedrich-Universität Bamberg / Publikationen: URL:http://web.uni-bamberg.de/sowi/baces/Texte/discussion_paper8.pdf |
URL: | http://web.uni-bamberg.de/sowi/baces/Texte/disc... |
Type: | Workingpaper |
URI: | https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/12820 |
Year of publication: | 24. September 2014 |

originated at the
University of Bamberg
University of Bamberg