Options
Constructive handling of mistakes in the classroom: The conjoint power of collaborative networks and self-efficacy beliefs
Zander, Lysann; Kreutzmann, Madeleine; Wolter, Ilka (2014): Constructive handling of mistakes in the classroom: The conjoint power of collaborative networks and self-efficacy beliefs, in: Lysann Zander, Nina Kolleck, und Bettina Hannover (Hrsg.), Soziale Netzwerkanalysen in Bildungsforschung und Bildungspolitik, Wiesbaden: Springer VS, S. 205–223, doi: 10.1007/s11618-014-0558-6.
Author:
Title of the compilation:
Soziale Netzwerkanalysen in Bildungsforschung und Bildungspolitik
Volume Number/Title:
Sonderheft von Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 14
Publisher Information:
Year of publication:
2014
Pages:
Language:
English
Type:
Contribution to an Articlecollection
Activation date:
December 21, 2022
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/57481