Options
Die Selbsteinschätzung der sozialen Partizipation von Schüler*innen in der Sekundarstufe I : Welche Rolle spielen sonderpädagogische Förderbedarfe der Schüler*innen und Merkmale der Lehrkräfte?
Labsch, Amelie; Külker, Lena; Grosche, Michael (2025): Die Selbsteinschätzung der sozialen Partizipation von Schüler*innen in der Sekundarstufe I : Welche Rolle spielen sonderpädagogische Förderbedarfe der Schüler*innen und Merkmale der Lehrkräfte?, in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft : ZfE, Berlin ; Heidelberg: Springer, Jg. 28, Nr. 1, S. 5–27, doi: 10.1007/s11618-024-01261-4.
Faculty/Chair:
Author:
Alternative Title:
Self-assessment of social participation of students in lower secondary education : What role do special educational needs and teacher characteristics play?
Title of the Journal:
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft : ZfE
ISSN:
1434-663X
1862-5215
Publisher Information:
Year of publication:
2025
Volume:
28
Issue:
1
Pages:
Language:
German
Type:
Article
Activation date:
April 7, 2025
Versioning
Question on publication
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/107382