Options
Fostering multiple document comprehension : motivational factors and its relationship with the use of self-study materials
Zink, Theresa; Hahnel, Carolin; Kroehne, Ulf; u. a. (2023): Fostering multiple document comprehension : motivational factors and its relationship with the use of self-study materials, in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft : ZfE, Wiesbaden: Springer Science and Business Media LLC, Jg. 26, Nr. 3, S. 727–750, doi: 10.1007/s11618-023-01163-x.
Alternative Title:
Förderung von Multiple Document Comprehension : motivationale Faktoren und ihr Einfluss auf die Verwendung von Selbstlernmaterialien
Title of the Journal:
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft : ZfE
ISSN:
1862-5215
Publisher Information:
Year of publication:
2023
Volume:
26
Issue:
3
Pages:
Language:
English
Peer Reviewed:
Yes:
Open Access Journal:
Yes:
Type:
Article
Activation date:
August 26, 2024
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/97551