Options
The Role of Social Categories and the Social Climate for the Development of Well-Being in Elementary School Students
Trauernicht, Mareike; Oppermann, Elisa; Rubach, Charlott; u. a. (2024): The Role of Social Categories and the Social Climate for the Development of Well-Being in Elementary School Students, in: Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und pädagogische Psychologie = German journal of developmental and educational psychology, Göttingen: Hogrefe, Jg. 56, Nr. 1–2, S. 7–19, doi: 10.1026/0049-8637/a000288.
Faculty/Chair:
Alternative Title:
Die Rolle sozialer Kategorien und des sozialen Klimas für die Entwicklung des Wohlbefindens von Grundschulkindern
Title of the Journal:
Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und pädagogische Psychologie = German journal of developmental and educational psychology
ISSN:
0049-8637
Publisher Information:
Year of publication:
2024
Volume:
56
Issue:
1-2
Pages:
Language:
English
Type:
Article
Activation date:
January 10, 2025
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/104465