Options
Vier gewinnt? : Gamification-Lehre als Kooperation von Hochschule, Uni, Spielearchiv und KMU
Raab, Marius; Voit, Thomas (2019): Vier gewinnt? : Gamification-Lehre als Kooperation von Hochschule, Uni, Spielearchiv und KMU, in: Tagungsband zum 4. Symposium zur Hochschullehre in den MINT-Fächern, Ingolstadt: DiZ, S. 69–77.
Faculty/Chair:
Author:
Alternative Title:
Connect four? Teaching Gamification in a cooperation of Applied University, University, game archive, and SME
Title of the compilation:
Tagungsband zum 4. Symposium zur Hochschullehre in den MINT-Fächern
ISSN:
1612-4537
Corporate Body:
4. Symposium zur Hochschullehre in den MINT-Fächern
Publisher Information:
Year of publication:
2019
Pages:
Language:
German
Remark:
= DiNa 09/2019 (Sonderausgabe)
Peer Reviewed:
Yes:
Type:
Conferenceobject
Activation date:
June 24, 2020
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/47962