Options
Negative Word of Mouth On Social Media : a Case Study of Deutsche Bahn’s Accountability Management
Mirbabaie, Milad; Stieglitz, Stefan; Marx, Julian (2023): Negative Word of Mouth On Social Media : a Case Study of Deutsche Bahn’s Accountability Management, in: Schmalenbach journal of business research : SBUR = Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf, Wiesbaden: Springer, Jg. 75, Nr. 1, S. 99–117, doi: 10.1007/s41471-022-00152-w.
Author:
Title of the Journal:
Schmalenbach journal of business research : SBUR = Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
ISSN:
2366-6153
Publisher Information:
Year of publication:
2023
Volume:
75
Issue:
1
Pages:
Language:
English
Peer Reviewed:
Yes:
International Distribution:
Yes:
Open Access Journal:
Yes:
Type:
Article
Activation date:
June 5, 2024
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/95587