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Weber, Ambiguitätseffekte in experimentellen Märkten ; Grandmont, Jean-Michel, Expectations driven nonlinear business cycles / Jean- Michel Grandmont. Ambiguitätseffekte in experimentellen Märkten / Martin Weber : Opladen, 1993
Oehler, Andreas (1996): Weber, Ambiguitätseffekte in experimentellen Märkten ; Grandmont, Jean-Michel, Expectations driven nonlinear business cycles / Jean- Michel Grandmont. Ambiguitätseffekte in experimentellen Märkten / Martin Weber : Opladen, 1993, in: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF = Schmalenbach business review, Wiesbaden: Springer Gabler, Jg. 48, Nr. 7/8, S. 771–774.
Faculty/Chair:
Author:
Title of the Journal:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF = Schmalenbach business review
ISSN:
0341-2687
Publisher Information:
Year of publication:
1996
Volume:
48
Issue:
7/8
Pages:
Language:
German
Type:
Review
Activation date:
July 13, 2015
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/36914