Options
Effiziente Klassenführung als Schlüsselmerkmal der Unterrichtsqualität – ein Untersuchungsbeispiel aus der Grundschule
Helmke, Andreas; Helmke, Tuyet; Heyne, Nora; u. a. (2010): Effiziente Klassenführung als Schlüsselmerkmal der Unterrichtsqualität – ein Untersuchungsbeispiel aus der Grundschule, in: Christiane Spiel, Ralph Reimann, Barbara Schober, u. a. (Hrsg.), Bildungspsychologie, 1. Auflage Göttingen: Hogrefe, S. 101–105.
Alternative Title:
[Efficient Classroom Management as a Key Characteristic of Teaching Quality - an Investigative Example from Elementary School]
Title of the compilation:
Bildungspsychologie
Publisher Information:
Year of publication:
2010
Pages:
Edition:
1
ISBN:
3801720810
978-3801720810
Language:
German
GND Keywords: ;
Unterrichtsorganisation
Grundschule
Keywords: ;
Klassenführung
Unterricht
DDC Classification:
RVK Classification:
Peer Reviewed:
Yes:
Type:
Contribution to an Articlecollection
Activation date:
January 10, 2023
Versioning
Question on publication
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/57578