Options
Die Bedeutung der historischen englischen Sprachwissenschaft und Mediävistik für die Lehrerausbildung und Lehrpraxis - oder: "All education is about opening doors"
Schmidt, Isolde (2005): Die Bedeutung der historischen englischen Sprachwissenschaft und Mediävistik für die Lehrerausbildung und Lehrpraxis - oder: „All education is about opening doors“, in: Gabriele Knappe (Hrsg.), Englische Sprachwissenschaft und Mediävistik: Standpunkte - Perspektiven - Neue Wege : proceedings of the Conference in Bamberg, May 21-22, 2004 = English linguistics and medieval studies: positions - perspectives - new approaches, Frankfurt am Main u.a., S. 119–134.
Faculty/Chair:
Author:
Title of the compilation:
Englische Sprachwissenschaft und Mediävistik: Standpunkte - Perspektiven - Neue Wege : proceedings of the Conference in Bamberg, May 21-22, 2004 = English linguistics and medieval studies: positions - perspectives - new approaches
Editors:
Publisher Information:
Year of publication:
2005
Pages:
ISBN:
3-631-54482-0
Language:
German
Type:
Conferenceobject
Activation date:
September 24, 2014
Permalink
https://fis.uni-bamberg.de/handle/uniba/12647