Results 1-20 of 30 (Show all)

TitleYear of publicationAuthor(s)
Der Einfluss des wahrgenommenen Alterns auf die Akzeptanz von Smart-Home-Technologien: Wirkung der Future Time Perspective auf das Technology Acceptance Model uniba/499462021Eichner, Andreas
Ownership of business relationships: empirical investigations in business-to-business environments uniba/481942020Heerde, Manuel Franz
Regional and global multinationals : an examination of theory and empirical evidence from European MNEs uniba/516292020Czychon, Christoph
Relationship Management und Face-to-Face Interaktion im Key Account Management im interkulturellen Vergleich: Zeitnutzung in Deutschland, Frankreich, China und USA uniba/453742019Drahmann, Lisa
Circular Economy in der Praxis, eine organisationswissenschaftliche Betrachtung in der Industrie uniba/469442019Dose, Lars
Life cycle management and product hedonism and utilitarianism: theoretical considerations and empirical investigations in the car industry uniba/469822019Hermsdorf, Christina
Veränderungen des Key Account Managements durch die Digitalisierung : konzeptionelle Überlegungen und empirische Untersuchungen uniba/470112019Schunke, Martin
Price range extension from a premium brand manufacturer of durables : theoretical model and experimental studies uniba/471842019Ziemer, Michael
Erfolgreiche Führung multikultureller virtueller Teams : wie Führungskräfte neuartige Herausforderungen meistern uniba/450692018Fajen, Annalena
Advertising directed at children : an empirical investigation from children's and parents' perspectives on TV advertising and advergames uniba/450672018Böttner, Sibylle
The implementation of competitor intelligence: conceptual foundations and empirical analyses uniba/451072018Muhtaseb, Hanna el-
Das Design nachhaltiger Medizinprodukte : ein Ansatz zur Erfassung, Bewertung und Steuerung von nachhaltigkeitsrelevanten Produktauswirkungen uniba/444382018Mitsch, Diana
Dimensions of multichannel marketing and effects of consumers' channel perceptions uniba/421232017Hildebrand, Sarah Katharina
The influence of top managers on innovations : an analysis within the fashion and lifestyle industry uniba/416662016Sperber, Sonja
Partitioned pricing: characteristics, customer perceptions, and consequences uniba/405912016Vöster, Johannes
Innovation Landscape in developed and developing markets. A conceptual and empirical study on technology convergence and low cost innovations uniba/401962016Agarwal, Nivedita
Haptics in multisensory marketing : theoretical and empirical investigations of the effect of weight on product evaluation and consumer response uniba/409532016Kampfer, Kristina
Social density and consumer response : empirical investigations in online and offline environments uniba/417802016Messer, Uwe
The internal Key Account Management activities of supplier firms : conceptual considerations and empirical analyses uniba/404472016Niersbach, Barbara
Virtuelle Aktienmärkte in der betriebswirtschaftlichen Anwendung : eine empirische Analyse uniba/403992015Horn, Christian